Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Συνέντευξη του Στέργιου Καλύβα στο sepk.gr

Για τον Πιερικό Αρχέλαο: «Είναι μια ομάδα πραγματικά πρότυπο»
Σε μια από τις σπάνιες δηλώσεις και συνεντεύξεις του ο πρώην προπονητής του Πιερικού Αρχελάου Στέργιος Καλύβας φιλοξενήθηκε στο www.sepk.gr την ιστοσελίδα του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών Καλαθοσφαίρισης.
Τώρα είναι βοηθός προπονητή στον Πανιώνιο ο οποίος είναι στην δεύτερη θέση της Α1 μαζί με τον Παναθηναϊκό.
Αναφερόμενος στην ομάδα της Κατερίνης και απαντώντας στην ερώτηση «Για την επιλογή του να φύγει από τον Πιερικό Αρχέλαο και να ακολουθήσει τον κόουτς Σφαιρόπουλο», είπε:

«Ο Πιερικός Αρχέλαος είναι η πρώτη ομάδα που μου έδωσε το χρίσμα του πρώτου προπονητή.
Είναι μια ομάδα πραγματικά πρότυπο και όταν ένας τέτοιος σύλλογος σε εμπιστεύεται σου τονώνει την αυτοπεποίθηση.
Είχα λοιπόν την τύχη να βρεθώ σε εκείνο το εξαιρετικό περιβάλλον αλλά είχα την ακόμη μεγαλύτερη τύχη και επιλογή να βρεθώ μαζί με τους εξαιρετικούς coach Σφαιρόπουλο και Παπαχατζή στον Πανιώνιο.
Οι άνθρωποι της διοίκησης του Πιερικού στήριξαν την απόφαση μου -και τους ευχαριστώ για αυτό- να έρθω στον Πανιώνιο.
Το να εργαστώ κάτω από τις εντολές αυτών των τόσο μεγάλων προπονητών σε μια τόσο μεγάλη ομάδα νομίζω ότι ήταν μια μοναδική ευκαιρία την οποία δεν μπορούσα να αρνηθώ. Το δύσκολο κομμάτι ήταν ότι έπρεπε να αφήσω για αυτό το διάστημα την οικογένεια μου πίσω στην Θεσσαλονίκη, την γυναίκα μου και τα 2 παιδιά μου».
www.sepk.gr/portal2/el-GR/-basketball-coach


Δεν υπάρχουν σχόλια: