Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Γιάννης Μανιάτης: Λειτουργούν με «μαφιόζικες» μεθόδους ενημέρωσης

Λάβαμε την παρακάτω δήλωση του
 Γιάννη Μανιάτη Γραμματέα Της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Του Πασόκ  
και σας την παραθέτουμε.
Μέσα στο διαλυτικό κλίμα των ημερών και τη στιγμή που η χώρα καλείται να λάβει αποφάσεις καθοριστικές για τη τύχη της, είναι προφανές ότι «βγαίνουν» ονόματα πολιτικών προσώπων στον αέρα, έτσι ώστε μέσα από την γενίκευση και την ισοπέδωση να τροφοδοτείται η σύγχυση για το ποιος είναι ποιος.
Μόνον έτσι μπορώ να εξηγήσω την προσθήκη του δικού μου ονόματος, γιατί -όπως αντιλαμβάνομαι από τα συμφραζόμενα- καλούμαστε με άλλους πρώην γενικούς γραμματείς, εκπροσώπους κομμάτων και δικαστικούς λειτουργούς του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που συμμετείχαμε σε διακομματική Επιτροπή προμήθειας το 2001, να καταθέσουμε ως μάρτυρες σε διεξαγόμενη έρευνα.
Προσωπικά, έχω την ... τύχη να έχω παραιτηθεί από γενικός γραμματέας πριν την προκήρυξη του συγκεκριμένου διαγωνισμού. Έναν διαγωνισμό που ολοκληρώθηκε 18 ολόκληρους μήνες μετά την παραίτησή μου.
Και όλη μου η διαδρομή είναι απλή, καθαρή και ευανάγνωστη. Το γεγονός ότι τέτοιες τρέχουσες διαδικασίες, που δεν μας έχουν καν γνωστοποιηθεί, διοχετεύονται σε μέσα ενημέρωσης δείχνει δυστυχώς ότι δεν λειτουργούν οι θεσμοί που είναι τεταγμένοι να προστατεύουν τη δημοκρατία και το κράτος δικαίου. Μια λύση υπάρχει.
Η άμεση διερεύνηση οποιασδήποτε υπόθεσης αφορά έστω έμμεσα δημόσια πρόσωπα και η υπεύθυνη και επώνυμη ενημέρωση της κοινής γνώμης από τα αρμόδια όργανα, χωρίς να λειτουργούν μεσαιωνικές ή μαφιόζικες μέθοδοι «ενημέρωσης».
Δεν θα δεχθώ εκπτώσεις συνείδησης, ούτε δόλιες και αστήρικτες μορφές συμψηφισμού και λαϊκιστικού ισοπεδοτισμού. Θα εξαντλήσω κάθε μέσο για τη διαφύλαξη της προσωπικής και πολιτικής μου αξιοπρέπειας. Δεν θα ανεχθώ τη στοχοποίηση και τον κανιβαλισμό επί δικαίων και αδίκων.
Αθήνα, 28 Σεπτεμβρίου 2012
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την δημοσίευση
Γιάννης-Μανιάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: